16.11.2022
Priorytety dla naszego kraju wg SEC Newgate ESG Monitor
16.11.2022
Priorytety dla naszego kraju wg SEC Newgate ESG Monitor
01.09.2022
Blisko 60 proc. Polaków chce, żeby nauka zdalna wróciła do szkół, jeśli zajdzie taka potrzeba [raport]
05.04.2022
73% badanych pozytywnie postrzega reklamodawców kontynuujących swoje działania. Badanie „Polski konsument a wojna w Ukrainie”
04.04.2022
Kto w Rosji popiera wojnę w Ukrainie? O wiarygodności badań realizowanych w Rosji
08.03.2022
Blisko 40 proc. kobiet twierdzi, że zarabia mniej od mężczyzn
20.01.2022
Biznes jedyną instytucją godną zaufania – wyniki najnowszego badania zaufania Edelman Trust Barometer 2022
08.11.2021
Direct mail: tajna broń marketera. Raport z badania ARC Rynek i Opinia
04.11.2021
Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium, rola telewizji wzrosła w pandemii
27.10.2021
Co 10. Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online – Raport „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”
22.10.2021
Badanie KANTAR: W Polsce rośnie zjawisko konsumentów z przymusu i cenoholizmu
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean