
15.12.2022
„Smashed” – interaktywny, bezpłatny program, który ma zniechęcać nieletnich do sięgania po alkohol, jest już dostępny w Polsce!
15.12.2022
„Smashed” – interaktywny, bezpłatny program, który ma zniechęcać nieletnich do sięgania po alkohol, jest już dostępny w Polsce!
20.09.2021
Diageo rusza z kampanią zwiększająca wiedzę Polaków na temat alkoholu
15.07.2020
Johnnie Walker wprowadzi do sprzedaży whisky w papierowych butelkach
19.11.2012
On Board PR Ecco Netowork nagrodzona za najlepszą kampanię promującą odpowiedzialne picie alkoholu w regionie Europy Wschodniej i Rosji
wczoraj
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie
wczoraj
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
wczoraj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2025 [RELACJA]
wczoraj
Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
wczoraj
„Zaufanie do żywności – co myślą Polacy?” [RAPORT]