
15.12.2022
„Smashed” – interaktywny, bezpłatny program, który ma zniechęcać nieletnich do sięgania po alkohol, jest już dostępny w Polsce!
15.12.2022
„Smashed” – interaktywny, bezpłatny program, który ma zniechęcać nieletnich do sięgania po alkohol, jest już dostępny w Polsce!
20.09.2021
Diageo rusza z kampanią zwiększająca wiedzę Polaków na temat alkoholu
15.07.2020
Johnnie Walker wprowadzi do sprzedaży whisky w papierowych butelkach
19.11.2012
On Board PR Ecco Netowork nagrodzona za najlepszą kampanię promującą odpowiedzialne picie alkoholu w regionie Europy Wschodniej i Rosji
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]