Pressroom „Smashed” – interaktywny, bezpłatny program, który ma zniechęcać nieletnich do sięgania po alkohol, jest już dostępny w Polsce! 15.12.2022 Pressroom Edukacja Diageo alkohol Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Diageo rusza z kampanią zwiększająca wiedzę Polaków na temat alkoholu 20.09.2021 Pressroom Diageo alkohol Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Johnnie Walker wprowadzi do sprzedaży whisky w papierowych butelkach 15.07.2020 ekologia Johnnie Walker Diageo alkohol Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom On Board PR Ecco Netowork nagrodzona za najlepszą kampanię promującą odpowiedzialne picie alkoholu w regionie Europy Wschodniej i Rosji 19.11.2012 Pressroom Konkurs FMCG Diageo Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania