
21.10.2021
„Squid Game” w marketingu. Marki wykorzystują najpopularniejszy serial w swojej komunikacji
21.10.2021
„Squid Game” w marketingu. Marki wykorzystują najpopularniejszy serial w swojej komunikacji
21.10.2021
Mata karcony przez Młynarską i Staśko za współpracę z McDonald’s. Szkoły ostrzegają przed Squid Game
15.10.2021
Hotel szykuje atrakcję inspirowaną serialem „Squid Game”. Goście wezmą udział w prawdziwej rozgrywce
06.10.2021
Netflix pozwany przez koreańskiego dostawcę internetu z powodu serialu „Squid game”
04.10.2021
Netflix promuje serial „Squid Game”. Powstał sklep pop-up z grami dla fanów
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu