21.10.2021
„Squid Game” w marketingu. Marki wykorzystują najpopularniejszy serial w swojej komunikacji
21.10.2021
„Squid Game” w marketingu. Marki wykorzystują najpopularniejszy serial w swojej komunikacji
21.10.2021
Mata karcony przez Młynarską i Staśko za współpracę z McDonald’s. Szkoły ostrzegają przed Squid Game
15.10.2021
Hotel szykuje atrakcję inspirowaną serialem „Squid Game”. Goście wezmą udział w prawdziwej rozgrywce
06.10.2021
Netflix pozwany przez koreańskiego dostawcę internetu z powodu serialu „Squid game”
04.10.2021
Netflix promuje serial „Squid Game”. Powstał sklep pop-up z grami dla fanów
wczoraj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
2 dni temu
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
2 dni temu
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
2 dni temu
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
3 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców