
wczoraj
Grupa LEGO wręczyła zwycięzcom Grand Prix Wielkiej Brytanii F1® 2025 puchary wykonane w całości z klocków
wczoraj
Grupa LEGO wręczyła zwycięzcom Grand Prix Wielkiej Brytanii F1® 2025 puchary wykonane w całości z klocków
27.06.2025
„Refresh Your Galaxy”: Coca-Cola i uniwersum „Gwiezdnych Wojen” jednoczą się na kolekcjonerskich puszkach
24.06.2025
Influencer marketing na TikToku – marki, budżety, strategie kampanii płatnych [RAPORT]
05.06.2025
Poczta Polska na celowniku. Partnerstwo z Temu wywołuje falę oburzenia i apel e-Izby do rządu [OPINIE]
30.05.2025
Kreatywne podejście do sportu: LEGO i Nike rozpoczynają globalną współpracę
12.05.2025
Kuchnia Vikinga x SFD – tak silnej współpracy jeszcze nie było
23.04.2025
InPost i Vinted z nową umową partnerską
21.03.2025
Rozpikselowana uczta! McDonald’s partnerem „Minecraft: Film”
04.03.2025
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek
03.03.2025
UOKiK: Filip Chajzer, Doda i Małgorzata Rozenek-Majdan ukarani za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka