23.01.2024
Kaufland tworzy wirtualny świat na platformie Roblox
23.01.2024
Kaufland tworzy wirtualny świat na platformie Roblox
20.10.2023
PKO Bank Polski otrzymał nagrodę Global Retail Banking Innovation Award 2023 za budowanie obecności marki w Metaverse
05.10.2023
Postawy konsumentów wobec Metaverse – najnowszy raport Mastercard
23.06.2023
Nike tworzy wyspę na Fortnite. Gracze mogą już odwiedzać „Airphorię”
16.06.2023
TEILOR świętuje swoje 25-lecie, wprowadzając markę do Metawersum
23.05.2023
PKO Bank Polski rekrutuje nowych pracowników w metaverse
11.05.2023
Potencjał ekonomiczny metawersum w Polsce
10.05.2023
Metaverse – fikcja czy rzeczywistość? Perspektywy marketingowe (nagranie z webinaru)
04.05.2023
L’Oréal Professionnel Paris z nowymi fryzurami w Metaverse
28.04.2023
Zapraszamy na darmowy webinar: Metaverse – fikcja czy rzeczywistość? Perspektywy marketingowe
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia