Historia TEILOR rozpoczęła się 25 lat temu, przy ulicy o tej samej nazwie i z okazji 25. rocznicy powstania marka ogłosiła, że wkracza na nowe terytorium: Metawersum.
– W branży luksusowej, 25 lat to dopiero początek. TEILOR to marka, która powstała z marzeń. Oto jesteśmy, 25 lat później: zdeterminowani, gotowi przekraczać nowe granice i podejmować nowe wyzwania – mówi Florin Enache, założyciel TEILOR.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
TEILOR wkracza do Metawersum, poprzez otwarcie swojego salonu sprzedaży w wirtualnym świecie, stworzonym we współpracy z firmą Xclusiverse. Jest to przestrzeń, w której każdy, kto tylko założy swoje konto, może poznać markę i wirtualnie przymierzać biżuterię TEILOR. Wszystkie produkty są tu połączone z ofertą na stronie internetowej marki.
TEILOR niezmiennie udowadnia, że ewolucja jest integralną częścią DNA marki. Od otwarcia pierwszego butiku, po wejście na cztery międzynarodowe rynki i stworzenie imponującej kolekcji biżuterii – każdy kolejny krok umacniał jej pozycję w branży jubilerskiej.
PS Marka Swarovski rozpoczyna kampanię metamorphosis autorstwa Stevena Meisela
Swarovski prezentuje nową kampanię reklamową marki autorstwa fotografa mody Stevena Meisela. Za pomysł odpowiada dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert, a za wcielenie go w życie — makijażystka Dame Pat McGrath, która stworzyła prawdziwie wizjonerską stylizację.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing