Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Marka Swarovski rozpoczyna kampanię metamorphosis autorstwa Stevena Meisela

Swarovski prezentuje nową kampanię reklamową marki autorstwa fotografa mody Stevena Meisela. Za pomysł odpowiada dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert, a za wcielenie go w życie — makijażystka Dame Pat McGrath, która stworzyła prawdziwie wizjonerską stylizację.
O autorze
3 min czytania 2023-06-05

Celem kampanii Metamorphosis jest uhonorowanie radości płynącej z wyrażania swojej indywidualności oraz kryształów mających niesamowitą zdolność do przeobrażania się. Przedstawia ona stworzenia nie z tego świata, które obrazują biżuteryjne rodziny marki Swarovski: Florere, Idyllia, Gema, Dextera i Millenia. A jest to obraz przepiękny, fantastyczny, nasycony artyzmem Pat McGrath i wykorzystujący motywy tropikalnych roślin i zwierząt.

Meisel wkomponowuje kultowe biżuteryjne wzory marki Swarovski w swoje wyjątkowe obrazy przedstawiające cztery niezwykłe postaci: Motyla, Papugę, Ananasa i Żółwia. Każda z nich stanowi uosobienie radosnej ekstrawagancji i cudowności świata przyrody.

Kampania czerpie inspirację z austriackiego dziedzictwa marki Swarovski, sięgając jednocześnie do magicznych, kwiecistych komnat cesarzowej Marii Teresy, które znajdziemy w wiedeńskim pałacu Schönbrunn z XVIII wieku.

– Te pokoje Marii Teresy odzwierciedlają jej marzenia i sny. To feeryczne przestrzenie z muralami przedstawiającymi egzotyczną florę i faunę z całego świata, połączoną w jednym malunku, chociaż w rzeczywistości gatunki te nie miałyby szansy dzielić tego samego środowiska. Chciałam stworzyć zaczarowany, kryształowy ogród na podobnej zasadzie: co prawda nie istnieje on w naturze, ale przynosi taką samą radość – powiedziała Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna marki Swarovski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W zaczarowanym, kryształowym ogrodzie Swarovski poszczególne elementy biżuterii łączą się i przeobrażają w fantastyczne stworzenia inspirowane tropikalnymi owocami oraz egzotycznymi ptakami i zwierzętami, przy czym każde z nich jest na swój sposób wyjątkowe i ma własną osobowość.

– Kampania Metamorphosis to święto na cześć piękna kryształów Swarovski oraz tego, w jak niezwykły sposób wyrażają one kreatywność i radość. Inspirował nas związek między tym, jak sztuka potrafi przynosić zmiany i przeobrażać się, a tym, jak robi to biżuteria – dodała Engelbert. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Meisel uwiecznił czarujące postaci na hipnotyzujących zdjęciach przedstawiających ducha i savoir-faire kultowych rodzin biżuteryjnych Swarovski i wydobywających pełną radości magię kryształów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Motyl

Motyle przechodzą jedną z najbardziej spektakularnych przemian znanych naturze, przeobrażając się z jajeczka w gąsienicę, a następnie w poczwarkę. Po opuszczeniu poczwarki motyl jest już wolny i może wędrować z jednego kwiatu na drugi, a jego nowe, delikatne skrzydełka otwierają się na świat pełen możliwości. Natomiast w samym sercu złotego ogrodu Swarovski Motyl ma swój początek w rodzinie Florere: tak niezależnej, jak nieustraszonej. W otoczeniu olśniewających bladoróżowych i otulających żółtych barw upiększone kryształami płatki z rodziny Florere rozkwitają najpełniej jako błyszczące pierścionki koktajlowe i przepięknie zdobione kolczyki na sztyfcie. Jako cudowny hołd złożony sztuce wyrażania swojej indywidualności Motyl zaprasza do odkrycia nowych, czarownych światów, w których króluje zachwyt.

Papuga

Papuga symbolizuje siłę i niezależność. Swoją ekspresją w wyjątkowy sposób wyróżnia się ona w ptasim świecie oraz jest bardzo towarzyskim i lubiącym przygody zwierzęciem. Papuga marki Swarovski zachwyca swoim pełnym blasku spojrzeniem. Wywodząca się z rodziny Idyllia i czerpiąca z przekornej, punkowej duszy, niepokornie odważna postać emanuje wyjątkową pewnością siebie. Ognistoczerwone i żółte kryształy, które oszlifowano specjalnie z myślą o tym wzorze, urzekają, podkreślając humor i wyobraźnię. Ta przekorna i niezwykle ciekawska papuga marki Swarovski otwiera drogę do biżuteryjnych eksperymentów z nutą elegancji.

Ananas

Ananas na początku jest tylko małym krzakiem z pojedynczymi kwiatami, jednak potem przeistacza się w wyśmienity tropikalny owoc, którego soczyste i pełne smaku wnętrze ukryte jest pod grubą skórą z kolcami. Ananas marki Swarovski stanowi wyraz zachwytu nad zdolnością natury do przeobrażania się oraz nad przyjemnością płynącą z rzeczy nieoczekiwanych. Symbolizujący bogactwo Ananas czerpie inspirację z rodziny Idyllia: jego ostre linie i kąty wykorzystują geometryczną doskonałość, w olśniewający sposób wyrażoną głęboką zielenią i barwami złota.

Żółw

Żółw to symbol długowieczności. Jego wyjątkowy, gruby pancerz także przechodzi swoistą metamorfozę: od kruchej skorupki po kojarzącą się z mądrością, hipnotyzującą osłonę. Wyrażający siłę, spokój i urzekającą wręcz stałość Żółw marki Swarovski inspirowany jest rodziną Millenia — zwraca uwagę i hipnotyzuje migoczącymi odcieniami zieleni i różowymi akcentami. To podniosła oda do nieskończonej elegancji.

PS Ekologiczna mikrokolekcja biżuterii Hyperbola od Swarovskiego

Firma Swarovski rozszerza swój asortyment biżuterii tworzonej z myślą o naszym środowisku, wprowadzając do oferty nową mikrokolekcję Hyperbola. Premiera tej kolekcji jest kolejnym krokiem firmy Swarovski na drodze do uczynienia jej produktów bardziej zrównoważonymi.