27.10.2023
Bedoes 2115 w kampanii projektu Młode Głowy wyprodukowanej w ramach konkursu Papaya New Directors
27.10.2023
Bedoes 2115 w kampanii projektu Młode Głowy wyprodukowanej w ramach konkursu Papaya New Directors
20.09.2023
Pepsi i Bedoes 2115 odkryli młode talenty. Powstał singiel zwycięzców konkursu 2115 Risk Takers
18.08.2023
Mastercard Music przedstawia nowy duet: Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski
19.12.2022
Bedoes ze swoją ekipą 2115 otworzyli na jeden dzień piekarnię w centrum stolicy
18.10.2022
Projekt społeczny „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” Martyny Wojciechowskiej z rekordowym dotarciem
27.05.2022
Bedoes i White 2115 z nowym teledyskiem do kawałka „Bedoesiara”
19.05.2022
Czy mężczyzna może reklamować kosmetyki dla kobiet? Jak zmienia się ich wizerunek w marketingu?
05.11.2021
„Moje ciało to moja siła i jednocześnie słabość” – Bedoes we wspólnym performance z marką Porsche
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean