Pepsi i Bedoes 2115 odkryli młode talenty. Powstał singiel zwycięzców konkursu 2115 Risk Takers

Pepsi i Bedoes 2115 odkryli młode talenty. Powstał singiel zwycięzców konkursu 2115 Risk Takers
14 września br. do sieci trafił singiel „Zero snu”. To wynik wspólnej akcji rapera Bedoesa 2115 oraz marki Pepsi.
O autorze
1 min czytania 2023-09-20

fot. YouTube 

W czerwcu br. Raper Bedoes 2115 został jednym z ambasadorów konkursu Pepsi Space. W ramach konkursu uczestnicy mogli wysyłać swoje prace w pięciu kategoriach: wideo, foto, print, audio, tekst. Pepsi zapewniło, że zwycięskie prace zostaną wykorzystane w przestrzeniach reklamowych marki. 

W ramach kontynuacji współpracy z Pepsi, Bedoes 2115 zorganizował akcję zatytułowaną „2115 Risk Takers”. Inicjatywa miała na celu wybranie nowych młodych i zdolnych artystów, których raper zaprosi do studia nagraniowego.

W konkursie udział wzięło wielu młodych fanów Bedoesa 2115. Raperowi udało się wybrać pięciu początkujących artystów, z którymi wspólnie nagrał utwór w swoim nowym studio w Bydgoszczy. Wyróżnieni przez Bedoesa zostali: Koder, bango balenci, Kruzzo, XEIDEN i zdunekk. Efektem ich pracy jest singiel „Zero snu”. Powstał również teledysk, którego reżyserem został moher

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo nagrano również vlogi, w których pokazano kulisy powstawania utworu oraz klipu. Młodzi artyści mogli także dać się lepiej poznać odbiorcom. W krótkich filmach opowiedzieli o sobie oraz o tym, co tworzą. 

Za akcję, poza ekipą 2115 oraz PepsiCo, odpowiedzialna była agencja Feeders oraz grupa Warner Music Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Pepsi wprowadza na rynek limitowany ketchup o smaku coli

Colachup ma być dostępny wyłącznie 4 lipca na kilku stadionach baseballowych w USA. Sos powstał przy współpracy Pepsi i Culinary Institute of America Consulting. Ma słodko-słony smak z nutą cytrusów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Pepsi uruchomiło trójwymiarową reklamę w centrum Warszawy

Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać Pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki Pepsi wyświetlane na ekranie LED, który pojawił się w Warszawie w lutym br., sprawiały wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu, przyciągając uwagę przechodniów.