fot. YouTube
W czerwcu br. Raper Bedoes 2115 został jednym z ambasadorów konkursu Pepsi Space. W ramach konkursu uczestnicy mogli wysyłać swoje prace w pięciu kategoriach: wideo, foto, print, audio, tekst. Pepsi zapewniło, że zwycięskie prace zostaną wykorzystane w przestrzeniach reklamowych marki.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W ramach kontynuacji współpracy z Pepsi, Bedoes 2115 zorganizował akcję zatytułowaną „2115 Risk Takers”. Inicjatywa miała na celu wybranie nowych młodych i zdolnych artystów, których raper zaprosi do studia nagraniowego.
W konkursie udział wzięło wielu młodych fanów Bedoesa 2115. Raperowi udało się wybrać pięciu początkujących artystów, z którymi wspólnie nagrał utwór w swoim nowym studio w Bydgoszczy. Wyróżnieni przez Bedoesa zostali: Koder, bango balenci, Kruzzo, XEIDEN i zdunekk. Efektem ich pracy jest singiel „Zero snu”. Powstał również teledysk, którego reżyserem został moher.
Dodatkowo nagrano również vlogi, w których pokazano kulisy powstawania utworu oraz klipu. Młodzi artyści mogli także dać się lepiej poznać odbiorcom. W krótkich filmach opowiedzieli o sobie oraz o tym, co tworzą.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za akcję, poza ekipą 2115 oraz PepsiCo, odpowiedzialna była agencja Feeders oraz grupa Warner Music Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Pepsi wprowadza na rynek limitowany ketchup o smaku coli
Colachup ma być dostępny wyłącznie 4 lipca na kilku stadionach baseballowych w USA. Sos powstał przy współpracy Pepsi i Culinary Institute of America Consulting. Ma słodko-słony smak z nutą cytrusów.
PS2 Pepsi uruchomiło trójwymiarową reklamę w centrum Warszawy
Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać Pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki Pepsi wyświetlane na ekranie LED, który pojawił się w Warszawie w lutym br., sprawiały wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu, przyciągając uwagę przechodniów.