Pepsi, marka będąca częścią portfolio firmy PepsiCo, startuje z pionierską i zaskakującą kampanią PEPSI SPACE. W jej ramach marka oddaje swoje liczne przestrzenie reklamowe w ręce Gen Z, tworząc w ten sposób swoistą platformę do prezentacji ich kreatywności szerokiej grupie odbiorców poprzez różne nośniki reklamowe, takie jak outdoor czy reklama online. To wyjątkowa okazja dla młodych, którzy chcą podzielić się swoją twórczością z szeroką publicznością.
– W kampanii Pepsi Space oddajemy głos młodym. Chcemy wesprzeć ich w szukaniu swoich dróg do wyrażania się, ekspresji, jak również rozwijania kreatywności. Po prostu dodać im sił i wiary w swoje możliwości. Pepsi Space to także kampania skupiona przede wszystkim na społeczności – młodej, wielowymiarowej Generacji Z – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager marki Pepsi.
Zobacz również
Ambasadorami i mentorami kampanii są przedstawiciele głosu młodego pokolenia: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita.
– Stworzenie własnej puszki Pepsi czy kreatywne działania nad śmiesznym spotem to była dla mnie super możliwość, ale w tej całej kampanii najlepsze jest to, że tworzymy ją razem z ludźmi, że ich rzeczy będą pojawiać się na mieście i że to jest naprawdę, a nie tylko w reklamie – mówi Bedoes 2115.
Młodzi, chcący wziąć udział w konkursie, mogą przesyłać swoje prace w 5 kategoriach: wideo, foto, print, audio, text, oddające ideę hasła Wyraź swoją unikalną perspektywę – pokaż nam co tworzysz. Zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem kreatywności, oryginalności oraz stylu. Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową, a nagrodą będzie ich publikacja na przestrzeniach reklamowych wykupionych przez Pepsi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Konkurs PEPSI SPACE trwa od 01.06.2023 r. do 16.07.2023 r., gdzie zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem strony pepsispace.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Regulamin konkursu dostępny na stronie: pepsispace.com
Organizatorem konkursu jest Agencja Reklamowa Avanti. Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, z kolei działania PR koordynuje agencja Lepont.
PS Pepsi z nowym logo na 125. rocznicę istnienia marki
Logo Pepsi zmieni się pierwszy raz od 2008 roku. Marka wdroży nowy wygląd tuż przed 125. rocznicą istnienia.