
21.04.2023
Jak wykorzystać dźwięk w marketingu? Casebook Audio 2022 IAB Polska już dostępny
21.04.2023
Jak wykorzystać dźwięk w marketingu? Casebook Audio 2022 IAB Polska już dostępny
02.03.2023
Czy w 2023 roku czeka nas reklamowy boom w podcastach?
13.12.2021
Marta Niemira (Agencja Słucham): Z podcasterami lepiej się współpracuje niż z influencerami (podcast)
05.11.2021
Marek Jankowski: Podcasty opłaca się robić bardziej niż kiedykolwiek wcześniej (podcast)
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu