13.04.2022
Trendbook NowegoMarketingu 2022: CANCEL BRANDS, czyli cancel culture w świecie marek
13.04.2022
Trendbook NowegoMarketingu 2022: CANCEL BRANDS, czyli cancel culture w świecie marek
12.04.2022
Czy J.K. Rowling da się scancelować? #Trendbook (podcast)
08.04.2022
Już jest najnowszy Trendbook NowegoMarketingu 2022 – poznaj przyszłość branży już teraz!
21.12.2021
Fani Wiedźmina chcą odwołania showrunnerki serialu na Netflixie – Lauren Schmidt Hissrich
10.11.2021
Kampania YES: o zagrożeniach związanych z byciem marką świadomą w czasach cancel culture
10.11.2021
NBP nie umie w Twittera, Barbara Kurdej-Szatan ma problemy, a Madagaskar wysycha (podcast)
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean