
10.05.2024
Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
10.05.2024
Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
01.12.2023
Superbet to bukmacher, który… słucha! Marka ruszyła z działaniami naSpotify i rozdaje słuchawki
12.04.2022
Mateusz Borek reklamuje wódkę. Dziennikarz ponownie mierzy się z falą krytyki
15.03.2022
Mateusz Borek odchodzi z własnej federacji. Powodem fala krytyki po najnowszym klipie Gromdy
08.12.2021
Mateusz Borek promuje walki na pięści wygłaszając „Dekalog Gromdy”
01.12.2021
Tip and Donation oszukuje? Streamerzy i Kanał Sportowy nie dostali swoich pieniędzy
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka