
08.01.2015
HbbTVSummit Poland
08.01.2015
HbbTVSummit Poland
20.01.2014
II edycja konferencji HbbTV Summit Poland – podsumowanie
29.07.2013
Social TV daje więcej niż TV i social razem wzięte
12.07.2013
Stopklatka TV – możliwości telewizji hybrydowej
11.02.2013
Paweł Tutka: Reklama hybrydowa w HbbTV
14.12.2012
Reklamy filmu “Hobbit: Niezwykła podróż” w telewizji hybrydowej
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu