
5 dni temu
„The Life-Saving Routine”: La Roche-Posay zwiększa świadomość na temat rozpoznania czerniaka
5 dni temu
„The Life-Saving Routine”: La Roche-Posay zwiększa świadomość na temat rozpoznania czerniaka
06.02.2024
Marka La Roche-Posay oddaje głos konsumentom w ramach kampanii For all Skin Life-Changers
11.07.2023
Kampania Wavemaker dla La Roche-Posay zapewniła o 50 proc. więcej zgłoszeń do programu Rodziny Lipikar
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]