![#NMInsights: Deloitte „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2023” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/11/raport-deloitte-142x0-c-default.jpg) 
                    07.11.2024
#NMInsights: Deloitte „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2023” [RAPORT]
![#NMInsights: Deloitte „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2023” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/11/raport-deloitte-142x0-c-default.jpg) 
                    07.11.2024
#NMInsights: Deloitte „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2023” [RAPORT]
![PKO Bank Polski: Sytuacja bieżąca oraz prognozy rozwoju branż kosmetycznej i odzieżowej do 2028 roku [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/10/raporty-pko-kosmettyki-odziez-142x0-c-default.jpg) 
                    25.10.2024
PKO Bank Polski: Sytuacja bieżąca oraz prognozy rozwoju branż kosmetycznej i odzieżowej do 2028 roku [RAPORT]
 
                    19.01.2024
Martechu, jesteś gotowy na 2024? Przegląd wyzwań stojących przed marketingowymi startupami
 
                    06.12.2022
GroupM: globalnie rynek reklamy osiągnie 6 proc. wzrost w 2023 roku
 
                    22.02.2021
Trendy w marketingu nieruchomości
 
                    08.02.2021
Nie spodziewaliśmy się, że mimo wszelkich trudności uda nam się tak wiele osiągnąć. Ceramika Paradyż podsumowuje 2020 rok
 
                    18.12.2020
Patrycja Sass-Staniszewska (e-Izba): Klienci oczekują wyraźnego sygnału, że e-commerce podąża za zielonymi trendami
 
                    06.08.2020
„Świat po pandemii a przyszłość mody. Jak będzie rozwijać się branża w erze post COVID – prognozy ekspertów” – ekspercki ebook agencji Aliganza
![„Luksus ma się dobrze” – jak radzą sobie marki luksusowe i premium w dobie pandemii [opinie]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2020/06/27344_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    29.06.2020
„Luksus ma się dobrze” – jak radzą sobie marki luksusowe i premium w dobie pandemii [opinie]
 
                    24.06.2020
Jak promować samochody online? Porady dla dealerów samochodowych
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
2 dni temu
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
2 dni temu
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie