Digital Video Advertising Targetowanie kontekstowe: Przyszłość reklamy bez plików cookies 30.08.2023 cookies RODO Digital Video Advertising Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Świat bez cookies coraz bliżej 29.08.2023 Pressroom Google cookies RTB House Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Kolejne etapy rozwoju Privacy Sandbox: ogólnodostępność i wsparcie dla skalowania testów 19.05.2023 Pressroom Google Chrome cookies Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Technologia Google Consent Mode – czyli jak poradzić sobie z utratą danych z powodu ciastek 29.03.2023 google analytics cookies technologia Dane Poleć FB TW IN 7 7 minut czytania
Pressroom Raport IAB Polska i PBI: Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie 02.12.2022 Pressroom IAB Polska reklama cookies Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI 22.11.2022 Pressroom IAB reklama webinar Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Programmatic Czy cookies znikną z internetu? Blokowanie 3rd party cookies a rynek programmatic 16.11.2022 IAB Polska Google reklama reklama online Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Digital Video Advertising Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA 19.10.2022 targetowanie Kia branża motoryzacyjna cookies Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Technologia RODO vs Google Analytics (cz. 3): Co to jest Consent Mode w Google Tag Managerze i jak go wdrożyć? 08.09.2022 google analytics cookies technologia Dane Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Prawo Zmiany w polityce prywatności Google a prawo marketingu 07.07.2022 marketing targetowanie Google reklama Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Prawo Pliki cookies nadal nieposkromione 10.06.2022 marketing prawo strona internetowa cookies Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Postcookies world. Nowy rozdział personalizacji – raport firmy Oracle o świecie bez „ciasteczek” 24.02.2022 Pressroom targetowanie reklama cookies Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Prawo No third party cookies world – co z reklamą internetową po zablokowaniu cookies podmiotów trzecich? 01.02.2022 Google reklama prawo cookies Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Trendy w mobile marketingu w 2022 roku według Spicy Mobile 31.01.2022 Pressroom E-commerce Mobile marketing reklama Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Reklama internetowa Google prezentuje Topics – interfejs, który zastąpi pliki cookies i umożliwi targetowanie według zainteresowań 26.01.2022 Reklama internetowa Google reklama cookies Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Cyberbezpieczeństwo UNESCO prezentuje generator fałszywych plików cookies, aby zapewnić większą prywatność w sieci 30.11.2021 targetowanie reklama cookies prywatność Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania