04.03.2024
„Najcięższa rzecz, jaką dźwigam, to ciężar Twoich słów” – kampania zwiększająca świadomość otyłości i fatfobii
04.03.2024
„Najcięższa rzecz, jaką dźwigam, to ciężar Twoich słów” – kampania zwiększająca świadomość otyłości i fatfobii
28.06.2021
Wielka Brytania wprowadzi ograniczenia w reklamowaniu fastfoodowego jedzenia
17.02.2020
Unilever nie będzie kierować swoich reklam do osób poniżej 12 roku życia – ma to związek z rosnącą otyłością wśród dzieci
14.10.2019
Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojów
17.01.2019
„Jedz ostrożnie” – kontrowersyjna kampania AMS dzieli odbiorców [opinie]
10.12.2018
Ministerstwo Zdrowia w kampanii „Nie serwuj sobie choroby” edukuje o problemie otyłości
27.11.2018
Burmistrz Londynu wprowadza zakaz reklamowania śmieciowego jedzenia
15.05.2013
The Coca Cola Company będzie wspierać walkę z otyłością
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]