15.04.2025
Potęga neurodesignu cz. 2: Jak opakowanie leku OTC wpływa na decyzje pacjenta
15.04.2025
Potęga neurodesignu cz. 2: Jak opakowanie leku OTC wpływa na decyzje pacjenta
07.03.2022
Reklama precyzyjna oraz e-commerce napędzą w tym roku wzrost wydatków na reklamę produktów OTC na poziomie 8%
30.07.2021
Marketing sensoryczny w branży farmaceutycznej – NEKK wdraża nowe produkty dla APTEO
03.09.2020
Zdrowie zamknięte w opakowaniu
23.08.2013
Grupa K2 dla marki Metafen
14.05.2013
Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon
3 dni temu
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
3 dni temu
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu
4 dni temu
Aż 4 polskie firmy wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE
4 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
5 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni