wczoraj
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
wczoraj
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
08.12.2023
Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg OLX
14.11.2023
LoveBrands Group rozwija dział eventów
10.11.2023
Sergey Butko (Certifier): „Zaproponowane przez nas rozwiązanie idealnie wpisuje się w potrzeby rynkowe”
08.11.2023
„Tu się tworzą historie”, czyli nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO
07.11.2023
Najważniejsze wydarzenie roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH. Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada
24.10.2023
Brzuchy (nie) stają na głowie w kampanii probiotyku Dicoflor
24.10.2023
Aleph startuje z projektem One Brand – ujednolica swoje marki na świecie, w tym Httpool by Aleph w Polsce
20.10.2023
That’s what she said! Czyli jak filmy i seriale rodzą trendy digitalowe?
16.10.2023
Halloween party w prywatnej ciężarówce? Sieć restauracji Jack in the Box zaskakuje nową kampanią
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean