
17.03.2025
Plus Na Kartę rusza z kampanią, której nie odzobaczysz
17.03.2025
Plus Na Kartę rusza z kampanią, której nie odzobaczysz
19.04.2024
Nic nowego? Fix the basics first!
12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
23.02.2022
AR marketing w 2022 roku – główny kanał dla Twojego biznesu
30.11.2021
Katarzyna Krawczyk (CCC): Fuzzy to nowy brand hero, który wspiera klientów CCC w całym procesie zakupowym
10.11.2021
FUZZY zaprasza na Black Week w CCC
04.11.2021
Niestandardowe i przyciągające wzrok filtry AR od MyFace.ar angażują użytkowników w kampanii na 25 urodziny Komputronik
30.07.2021
Toyota z nową aplikacją AR umożliwiającą przejazd SUV-em Land Cruiser J300
19.07.2021
Czym są filtry AR na Instagramie i jakie korzyści przynoszą one markom?
09.07.2021
Jak kibicować na Snapchacie? Coca-Cola wykorzystuje nowe możliwości AR aplikacji w swojej grze
2 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
2 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media
2 dni temu
Plus wkracza na TikToka
3 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
3 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”