Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach

Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
Sieć handlowa zaprasza do zabawy polegającej na tropieniu stwora o imieniu Żabu. Czy ze strony Żabki możemy spodziewać się kolejnych projektów bazujących na AR?
O autorze
1 min czytania 2022-12-12

Marki starają się coraz to nowymi sposobami aktywizować swoich klientów – w ten sposób powstają różne zabawy, które są pierwszym krokiem w budowaniu pozytywnych skojarzeń i zainteresowania ofertą. Wirtualna rzeczywistość umożliwia stworzenie wielu takich aktywności. Jedną z nich może być gra wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Na taki pomysł wpadła sieć handlowa Żabka, która postanowiła udostępnić swoim klientom grę na wzór popularnej jakiś czas temu Pokemon Go. Propozycja od Żabki podobnie polega na złapaniu wirtualnego stworzenia, ale tym razem zadanie jest trudniejsze – klienta sklepu nie wie, w którym punkcie będzie mógł spotkać tajemniczego Żabu. 

Informacja o akcji marketingowej Żabki pojawiła się w social mediach – na Instagramie pojawiło się enigmatyczne ogłoszenie z opisem postaci: Żabu w rzeczywistości ma podobno ok. 4 cm, żywi się jabłkami, lubi pograć w gry, często brać prysznic i nie powinien za długo przebywać bez opieki. Do opisu dołączono zdjęcie postaci, jednak ta jest ustawiona tyłem do obiektywu, a więc nie widzimy jej twarzy. Podobne ogłoszenia podobno są również umieszczone przy kasach w sklepach.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez ŻABKA (@zabkapolska)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
„Angażowanie klienta wokół marki, storytelling i tworzenie doświadczeń to nadal kluczowe trendy“. Żabka podsumowuje 2023 rok

„Angażowanie klienta wokół marki, storytelling i tworzenie doświadczeń to nadal kluczowe trendy“. Żabka podsumowuje 2023 rok

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Internauci głowią się, o co chodzi w internetowej zabawie i pytają markę, czy jest to jakaś nowa akcja promocyjna. Żabka Polska oficjalnie odpowiada na takie pytania zdaniem: „My nic nie wiemy. My tylko szukamy Żabu.” Prawdodpobnie w najbliższych dniach okaże się, na czym polega i z jaką promocją jest związana nowa zabawa stworzona przez sieć handlową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tymczasem przypominamy, że w październiku br. przedstawiciele operatora zapowiedzieli inwestycje w gaming w celu stworzenia nowych możliwości dla klientów na wydawanie żappsów. 

PS 1:  Żabka Eko Smart już działa w Łodzi

W sklepie Żabka Eko Smart zastosowano m.in. najnowszej generacji systemy oczyszczania powietrza (Safe Air) oraz energooszczędne lodówki, w których czynnikiem chłodzącym jest dwutlenek węgla (CO₂), minimalizujący wpływ na środowisko poprzez wielokrotnie mniejszy efekt cieplarniany.

PS 2: Sieć Żabka została nagrodzona w konkursie Digital Excellence Awards

Żabka dostała nagrodę w kategorii „Transformational Capabilities” za aplikację Asystent Żabka. Dzięki wykorzystaniu algorytmów AI rozwiązanie daje pracownikom i franczyzobiorcom sieci pełną kontrolę nad procesami wewnętrznymi działania sklepu.