Wyróżniona w konkursie Digital Excellence Awards aplikacja Asystent Żabka, pozwala na usprawnienie i optymalizację pracy franczyzobiorców i sprzedawców we wszystkich sklepach sieci, których obecnie w Polsce jest już ponad 8900. W uzasadnieniu werdyktu jury zwróciło uwagę na fakt, że projekt jest innowacyjnym, autorskim rozwiązaniem opartym na algorytmach sztucznej inteligencji, które umożliwia sprawne zarządzanie operacjami sklepowymi w największej polskiej sieci sklepów modern convenience.
– Franczyzobiorcy Żabki mogą rozwijać swoją własną działalność przy pomocy nowoczesnych narzędzi, które usprawniają pracę każdego sklepu, optymalizują czas pracy personelu i pozwalają na wygodne planowanie kolejnych działań. Jednym z nich jest aplikacja Asystent Żabka, działająca w ramach OptiPlan, z którą prowadzenie biznesu staje się wyjątkowo proste. Aplikacja powstała jako efekt świetnej współpracy technologii i biznesu. Nasze departamenty Technologii oraz Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców, przy wsparciu zespołu Future Mind, wspólnie wypracowały rozwiązanie dopasowane do potrzeb franczyzobiorców i sprzedawców sklepów, które ułatwia im życie i oszczędza czas! – mówi Jakub Masłowski, dyrektor technologii w Żabka Future.
Zobacz również
W zakresie rozwoju backendu i frontendu aplikacji Żabkę wspiera firma technologiczno-doradcza Future Mind. Asystent Żabka to kolejny – po aplikacji mobilnej Żappka dla klientów – produkt cyfrowy stworzony i rozwijany przez sieć Żabka we współpracy z Future Mind. Pozwolił on na digitalizację szeregu procesów sklepowych, które do tej pory były wykonywane ręcznie. Aplikacja priorytetyzuje zadania pracowników, automatyzuje procesy, a także reaguje w czasie rzeczywistym na wydarzenia w sklepie, pełniąc funkcję cyfrowego asystenta załogi.
– Jesteśmy dumni, że rozwiązanie Żabki, w pracę nad którym zaangażowało się wielu pracowników naszej organizacji, jest doceniane nie tylko przez jego odbiorców docelowych, ale także przez uznane grono branżowych ekspertów. Tworząc Asystenta, dążyliśmy do tego, aby stworzyć produkt dla pracowników sklepów Żabka, który jest równie funkcjonalny i intuicyjny, jak aplikacja Żappka, z której dziś korzystają miliony klientów – mówi Tomasz Woźniak z Future Mind. – To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że rozumiemy potrzeby naszego partnera i od lat umiejętnie odpowiadamy na jego zindywidualizowane potrzeby. Wspólnie zadbaliśmy o to, aby aplikacja dla franczyzobiorców i sprzedawców sklepów sieci – podobnie jak rozwiązanie dla konsumentów – była zbudowana według najwyższych standardów – dodaje.
Żabka planuje sukcesywnie rozwijać projekt, korzystając z doradztwa Future Mind. W najbliższym czasie w Asystencie Żabki pojawiać się będą kolejne funkcje, które pomogą pracownikom sklepów szybciej i lepiej realizować codzienne zadania oraz optymalizować czas pracy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Digital Excellence Awards to konkurs organizowany od 2016 r., który wyróżnia najlepszych liderów przemian cyfrowych i przyznaje tytuły Digital Excellence of the Year. Doceniane są przede wszystkim te firmy i zespoły, które skutecznie przeprowadziły proces transformacji cyfrowej oraz wykazały jego rezultaty dla przedsiębiorstwa. Nagrody przyznaje jury złożone z ekspertów ze świata technologii, biznesu i nauki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing