
21.12.2021
Marietta Stefaniak (ZM Silesia): Puszczamy oko do konsumenta i mówimy, że nawet pasztetowa może być love brandem
21.12.2021
Marietta Stefaniak (ZM Silesia): Puszczamy oko do konsumenta i mówimy, że nawet pasztetowa może być love brandem
26.11.2021
Kultowa pasztetowa bohaterką kampanii radiowej. Jest konkurs i dedykowana piosenka
09.05.2020
Strategia, wizja, konsekwencja – kulisy rebrandingu marki Duda [WYWIAD]
05.12.2013
Marek Kmiecik wiceprezesem ds. marketingu w Tarczyński S.A.
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]