
28.04.2023
Intermarché wprowadza markę parasolową „O la la!
28.04.2023
Intermarché wprowadza markę parasolową „O la la!
13.09.2022
Nestlé Polska z konkursem w sklepach Intermarché
07.09.2022
Intermarche z kolejnym sposobem na omijanie zakazu handlu w niedziele. Sklep otwarty metodą „na ochroniarza”
07.02.2022
Sieci walczą o handlowe niedziele. Intermarche otwiera w swoich sklepach czytelnię i dworzec
08.11.2021
Nowa loteria Nestlé Polska w sklepach Intermarché
03.09.2021
UNIQUE ONE przygotowała loterię dla marki KitKat i konkurs dla Nestlé Polska
11.06.2021
UNIQUE ONE organizuje loterię dla sklepów Intermarché
01.06.2021
Arkadiusz Dobosz (Intermarché): Jestem zwolennikiem dialogu, a nie monologu z konsumentem
20.05.2021
Arkadiusz Dobosz obejmuje stanowisko dyrektora marketingu w Intermarché
03.11.2020
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska kolejną akcję promocyjną w sklepach sieci Intermarché
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”