![„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/co-europejczycy-sadza-o-badaniach-naukowych-i-ai-raport-142x0-c-default.jpg)
2 dni temu
„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]
2 dni temu
„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]
11.06.2025
Google i Meta zjadają Twój budżet? Marketing partnerski z realnym ROI – zamień lajki na sprzedaż [WEBINAR]
02.06.2025
HandGo by Autopay: przyłóż dłoń do terminala i zapłać za zakupy
30.05.2025
„Give Us The Finger”: Oura pokazuje środkowy palec ageizmowi w reklamie
29.05.2025
Digital Champions CEE 2025: InPost i Allegro na podium rankingu największych spółek technologicznych
30.04.2025
Alberto Spinelli (Lenovo): W Lenovo wierzymy, że innowacje trzeba pokazywać ludziom [WYWIAD]
30.04.2025
Wielkie oczekiwania czy wielka ucieczka?
24.04.2025
Pyszne.pl zaprezentowało „psoboty”, czyli bionicznych dostawców
18.04.2025
Porozmawiaj ze zmarłym wujkiem. Czy dzięki technologii jesteśmy bliżej nieśmiertelności?
07.04.2025
Technologia spotyka design: Lenovo i Motorola otworzyły wspólny showroom w Hotelu Warszawa
wczoraj
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
wczoraj
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności
wczoraj
Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
wczoraj
Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025
2 dni temu
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie