
09.10.2020
Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI
09.10.2020
Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI
25.04.2018
Synergic realizuje pierwszą w historii biura podróży ITAKA kampanię z wykorzystaniem rowerów miejskich
13.02.2017
Walentynki – jak rozkochać odbiorców newslettera?
05.11.2015
ITAKA w charytatywnej akcji Omeny Mensah
26.10.2015
Wspólny projekt National Geographic Polska z ITAKA
15.06.2012
Palmy spod klawiatury – e-commerce w turystyce
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]