
09.10.2020
Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI
09.10.2020
Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI
25.04.2018
Synergic realizuje pierwszą w historii biura podróży ITAKA kampanię z wykorzystaniem rowerów miejskich
13.02.2017
Walentynki – jak rozkochać odbiorców newslettera?
05.11.2015
ITAKA w charytatywnej akcji Omeny Mensah
26.10.2015
Wspólny projekt National Geographic Polska z ITAKA
15.06.2012
Palmy spod klawiatury – e-commerce w turystyce
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]