
18.06.2025
Ciałozmienna: kampania społeczna, która odczarowuje temat ciała po ciąży
18.06.2025
Ciałozmienna: kampania społeczna, która odczarowuje temat ciała po ciąży
13.05.2025
„(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat”: Fundacja YES udowadnia, że każda i każdy z nas może mieć realny wpływ na życie kobiet w Polsce
25.04.2025
Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]
17.03.2025
#ShareTheFirst: Dove i Bebe Rexha zachęcają kobiety do pokazania, że prawdziwe piękno nie potrzebuje powtórki
17.10.2024
Pink Chip: narzędzie finansowe od AKQA pokazuje siłę kobiet na stanowiskach liderskich
09.07.2024
„The Weight of Inequity”: Engie tworzy 20 razy cięższą rakietę tenisową, by zwrócić uwagę, ile może „ważyć” nierówne traktowanie kobiet w sporcie
08.03.2024
„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
07.11.2023
„Kobieta musi być do wyboru”. Nowa kampania marki YES
06.11.2023
Kobieto, Twój czas jest dziś – zgłoś się do TOP Women w e-biznesie
12.10.2023
TUUGETHER Against Breast Cancer, czyli wspólna kampania edukacyjna TATUUM X RAK’N’ROLL
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka