
05.03.2024
Sylwia Ramos-Wójcik (Nice To Fit You): Sport i aktywny tryb życia są wpisane w DNA naszej marki
05.03.2024
Sylwia Ramos-Wójcik (Nice To Fit You): Sport i aktywny tryb życia są wpisane w DNA naszej marki
01.02.2024
Katarzyna Jabłkowska (Creative Brand Stories): Immersja staje się coraz bardziej kluczowym elementem doświadczeń eventowych
19.01.2024
PKO Bank Polski ogłasza przetarg na agencje eventowe
28.06.2023
„Event marketing 2022 / 2023”: Eventy sprawdzają się w niepewnych czasach [rarport]
14.03.2023
Trend 2023 – eventy w kontenerach modułowych
18.01.2022
Eventy na przełomie 2021/2022
13.07.2021
Letnie ożywienie w branży eventowej
30.06.2021
Branża eventowa nie odrobi strat, a na horyzoncie widać czwartą falę pandemii
09.06.2021
Jakie eventy będą realizowane po zakończeniu pandemii? – premiera raportu „Digital Event”
26.05.2021
Dziewiąty finał MP Power Awards: nagrody branży eventowej rozdane
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media