
wczoraj
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino
wczoraj
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino
5 dni temu
„The Periodic Fable”: The Ordinary demaskuje pseudonaukowy bełkot branży kosmetycznej
6 dni temu
„The Swedish Prescription”, czyli kampania promująca Szwecję jako receptę na zdrowie
7 dni temu
#ChangeTheCompliment: Dove zachęca do zmiany sposobu, w jaki chwalimy dziewczęta
13.10.2025
Żabka i Sprite łączą siły. Powstał limitowany sos do hot dogów
10.10.2025
„Adidas Originals Pet”: powstała jesienna odsłona kolekcji ubrań dla zwierząt
09.10.2025
„Jadą świdry, jadą”: delio supermarket online wykorzystuje zabawne hasła w kampanii OOH
08.10.2025
Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”
08.10.2025
Ilustracje satyryka Janka Kozy w kampanii wizerunkowej TOK FM
07.10.2025
„I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich pokazuje samotność seniorów oczami bajkowych bohaterów
dzisiaj
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025
dzisiaj
Cała Polska gra Chopina z Fundacją PZU – muzyka wielkiego kompozytora blisko ludzi
wczoraj
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino
4 dni temu
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
5 dni temu
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj