
4 dni temu
„The Periodic Fable”: The Ordinary demaskuje pseudonaukowy bełkot branży kosmetycznej
4 dni temu
„The Periodic Fable”: The Ordinary demaskuje pseudonaukowy bełkot branży kosmetycznej
5 dni temu
„The Swedish Prescription”, czyli kampania promująca Szwecję jako receptę na zdrowie
6 dni temu
#ChangeTheCompliment: Dove zachęca do zmiany sposobu, w jaki chwalimy dziewczęta
7 dni temu
Żabka i Sprite łączą siły. Powstał limitowany sos do hot dogów
10.10.2025
„Adidas Originals Pet”: powstała jesienna odsłona kolekcji ubrań dla zwierząt
09.10.2025
„Jadą świdry, jadą”: delio supermarket online wykorzystuje zabawne hasła w kampanii OOH
08.10.2025
Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”
08.10.2025
Ilustracje satyryka Janka Kozy w kampanii wizerunkowej TOK FM
07.10.2025
„I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich pokazuje samotność seniorów oczami bajkowych bohaterów
07.10.2025
#OdKulis „Oblicza Weterynarii”: jak marka Brit rozpoczęła dyskusję o zdrowiu psychicznym weterynarzy
3 dni temu
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
4 dni temu
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
4 dni temu
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
4 dni temu
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
5 dni temu
16.10 pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie. W tle zarzuty o cenzurę