![PrzeglądTygodnia [08-14.07.2025]: perełki i antyperełki cross-border e-commerce, marki reagują na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/przeglad-tygodnia-8-14-lipca-142x0-c-default.jpg)
dzisiaj
PrzeglądTygodnia [08-14.07.2025]: perełki i antyperełki cross-border e-commerce, marki reagują na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie
dzisiaj
PrzeglądTygodnia [08-14.07.2025]: perełki i antyperełki cross-border e-commerce, marki reagują na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
5 dni temu
Hiscox wysyła listy poplamione winem, by przypomnieć, jak kosztowne mogą być drobne wypadki
5 dni temu
FILAR: influencerzy we wspólnej akcji wspierającej mężczyzn w kryzysie psychicznym
7 dni temu
PrzeglądTygodnia [01-07.07.2025]: jak TikTok Shop zmieni polski e-commerce, czy fanpage na Facebooku ma jeszcze sens, suszonki czerwca
30.06.2025
PrzeglądTygodnia [24-30.06.2025]: insighty z Cannes Lions 2025, perełki moderacji, top NM podcastów
25.06.2025
For Good, ale bez zadęcia. Cannes Lions 2025 i nowy język zaangażowania
25.06.2025
„Nadajemy do myślenia”: rebusy zamiast sloganów w kampanii wizerunkowej Radia Kraków
25.06.2025
„Chce się Ż w Polsce”: Żywiec startuje z ogólnopolską kampanią i udowadnia, że w Polsce Ż smakuje najlepiej
23.06.2025
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu