wczoraj
Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY
wczoraj
Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY
3 dni temu
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
3 dni temu
„Jak tak, to Allegro”. Platforma rusza z nową międzynarodową strategią komunikacji
3 dni temu
Dulux na nowo przedstawia okładki 12 klasyków literatury, od „1984″ do „Draculi”. Inspiracją kolory farb
4 dni temu
Miłość gorąca jak… burger. Co łączy podnieconych seniorów i fast food?
4 dni temu
„Jak już wznosić, to najlepiej Żubra” – w nowej kampanii marki pojawia się UFO, lewitujący ciągnik i seria niewyjaśnionych zjawisk
09.04.2024
Marka adidas walczy z presją w sporcie. W ramach akcji wydano gazetkę szkolną przygotowaną przez uczniów szkoły podstawowej
09.04.2024
„Mówiłem jej, że ma przestać”. SEXEDPL z kampanią edukacyjną, która dotyczy przemocy wobec mężczyzn
09.04.2024
„Expectations vs. reality”. Kampania, która obala stereotypy związane z Wilnem
08.04.2024
„70 years later the fire’s still burning”. Burger King pokazuje, że miłość może płonąć wiecznie
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia