
22.07.2025
„Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka”: tysiące ekranów DOOH zmieniają się w dzwoniące telefony w kampanii społecznej Fundacji ITAKA
22.07.2025
„Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka”: tysiące ekranów DOOH zmieniają się w dzwoniące telefony w kampanii społecznej Fundacji ITAKA
28.07.2023
DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
23.03.2023
Łapki na kierownicę! – Policja i Yanosik przypominają, by odłożyć telefon w czasie jazdy
13.03.2023
Nowy PEUGEOT 408 na trójwymiarowych animacjach w centrum Warszawy
28.02.2023
Pepsi uruchomiło trójwymiarową reklamę w centrum Warszawy
19.12.2022
Wirtualne smogowe płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
22.09.2022
Giorgio Armani z reklamą na trójwymiarowych billboardach
05.08.2022
Zwycięzcy konkursu Koral na reklamowych ekranach LED
19.07.2022
Koral daje szansę „na fejm”. Ruszyła kampania na multimedialnych ekranach w całej Polsce
08.07.2022
Reklamy LEGO na cyfrowych ekranach dopasowują się do aktualnej pogody
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]