23.05.2022
Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic
23.05.2022
Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic
11.05.2022
Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication director w 180heartbeats + JUNG v MATT
07.03.2022
Sojusze Zalando [case study]
12.01.2022
Girl Power przy kasie – rapowy kawałek sieci Kaufland
22.11.2021
180heartbeats + JUNG v MATT wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
29.10.2021
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2021
07.10.2021
Rusza kampania informująca o zmianie marki innogy Polska w E.ON Polska
05.10.2021
Agnieszka Gozdek jurorką Euro Effie
29.09.2021
Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG V MATT
02.09.2021
YES mówi „tak” kompetencjom MediaHub
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean