
19.02.2016
Potencjał, który tkwi w sieci, czyli jak mobilizować internautów do działania
19.02.2016
Potencjał, który tkwi w sieci, czyli jak mobilizować internautów do działania
18.11.2015
Houston, mamy problem – czyli komunikowanie o kryzysie jest prostsze niż myślisz
04.11.2015
„Houston, mamy problem!”, czyli #TechKlub komunikuje o kryzysie
30.09.2014
TechKlub Szczecin łączy branżę IT z organizacjami pozarządowymi
wczoraj
Zdmuchnij pianę w apce Rossmanna
wczoraj
Wojewódzki, Hołowczyc i Zalewski w kampanii telewizorów Haier
wczoraj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
2 dni temu
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
2 dni temu
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?