12.07.2023
Radio Yanosik zaliczyło mocne wejście na rynek. Stacja już ma pokaźne grono słuchaczy
12.07.2023
Radio Yanosik zaliczyło mocne wejście na rynek. Stacja już ma pokaźne grono słuchaczy
23.03.2023
Łapki na kierownicę! – Policja i Yanosik przypominają, by odłożyć telefon w czasie jazdy
24.06.2020
Drive to store – aplikacje mobilne jako narzędzie promocji prowadzące prosto do… sklepu stacjonarnego (case study)
06.05.2020
Yanosik oferuje darmową reklamę w aplikacji wszystkim serwisom samochodowym w Polsce
26.02.2020
„Kawa dla Dobrego Kierowcy” – Yanosik i PKN Orlen nagradzają za znajomość nowych przepisów drogowych
15.11.2019
Przyjazna strona marki. Jak ocieplić wizerunek poprzez social media?
20.02.2019
Promocja w aplikacji Yanosik – lejek sprzedażowy w marketingu mobilnym, czyli nie zawsze krótsza droga do zakupu daje lepsze efekty [case study]
27.12.2018
„Kawa za Zwycięzców”: Yanosik i ORLEN edukują Polaków w zakresie Powstania Wielkopolskiego
16.11.2018
„Jesteśmy z Polski i jesteśmy z tego dumni” – podsumowanie kampanii edukacyjnej aplikacji Yanosik
10.09.2018
PKN ORLEN i Yanosik promują bezpieczną jazdę w akcji „Zwalniaj przy szkołach”
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean