13.08.2020
Kamil Stochel nowym dyrektorem Veneo Performance
13.08.2020
Kamil Stochel nowym dyrektorem Veneo Performance
23.07.2020
Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz
15.05.2020
Doppelherz ruszył z kampanią „Siła Relacji”
08.01.2020
Agencja Veneo zajmie się obsługą marek Doppelherz i Protefix
11.04.2018
Wystartował wielki konkurs „Grand. Błogie chwile”
15.11.2017
Jak połączyć grę w aplikacji z konkursem i działaniami offline?
20.09.2017
Krzysztof Kobylarz na czele działu marketingu i sprzedaży w Veneo
14.07.2017
Lody Koral z „Pogromcami upału” i nowym brand hero – Chłodzimierzem
10.05.2017
Veneo strategicznie rozwija digital marketing
10.04.2017
Wielkanocne „Jajolody” – nowa aplikacja marki Koral
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia