
14.10.2022
Nowa funkcja SentiOne przyspieszy monitorowanie nastrojów wokół marki i pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
14.10.2022
Nowa funkcja SentiOne przyspieszy monitorowanie nastrojów wokół marki i pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
28.12.2020
Lidl, Tesco i Makro najlepiej ocenione przez pracowników w wynikach wyszukiwania Google
11.09.2020
Sentinic – wyjątkowe narzędzie do monitorowania wyników Google debiutuje na rynku
16.07.2020
Ochrona i monitoring marki, czyli jak zabezpieczyć swój biznes w Internecie
16.06.2020
Wyższa czujność wobec fake news. Jak monitoring mediów może uratować wizerunek marki?
05.03.2020
Brand managerze – czy odpowiednio chronisz swoją markę?
20.05.2019
Jak mierzyć efektywność działań marketingowo-wizerunkowych?
25.04.2017
Radosław Pogoda (Newton Media): Monitoring pozwala właściwie dobierać kanały komunikacyjne dla działań promocyjnych
07.02.2017
eStoreMedia dla Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska
12.02.2014
Smart Raport – po co i dlaczego?
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu