
14.10.2022
Nowa funkcja SentiOne przyspieszy monitorowanie nastrojów wokół marki i pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
14.10.2022
Nowa funkcja SentiOne przyspieszy monitorowanie nastrojów wokół marki i pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
28.12.2020
Lidl, Tesco i Makro najlepiej ocenione przez pracowników w wynikach wyszukiwania Google
11.09.2020
Sentinic – wyjątkowe narzędzie do monitorowania wyników Google debiutuje na rynku
16.07.2020
Ochrona i monitoring marki, czyli jak zabezpieczyć swój biznes w Internecie
16.06.2020
Wyższa czujność wobec fake news. Jak monitoring mediów może uratować wizerunek marki?
05.03.2020
Brand managerze – czy odpowiednio chronisz swoją markę?
20.05.2019
Jak mierzyć efektywność działań marketingowo-wizerunkowych?
25.04.2017
Radosław Pogoda (Newton Media): Monitoring pozwala właściwie dobierać kanały komunikacyjne dla działań promocyjnych
07.02.2017
eStoreMedia dla Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska
12.02.2014
Smart Raport – po co i dlaczego?
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]