![Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2019/01/21034_l2-142x0-c-default.jpg)
30.01.2019
Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]
30.01.2019
Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]
29.10.2018
SW Research: 98% młodych Polaków robi zakupy w e-sklepach co najmniej raz na pół roku [raport]
28.10.2014
Nowa ustawa o prawach konsumenta a obowiązki informacyjne e-sklepów
20.10.2014
Jak budować zaufanie w m-commerce?
dzisiaj
Polska wystartuje w Kings World Cup Nations 2026 w Brazylii
dzisiaj
Przyznano CRAFTY SPR Awards 2025
dzisiaj
„Avon Kontra Rak Piersi”: Maffashion promuje profilaktykę w wersji self-care
wczoraj
Google oferuje studentom bezpłatny, roczny dostęp do zaawansowanych narzędzi AI
wczoraj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative