![Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2019/01/21034_l2-142x0-c-default.jpg)
30.01.2019
Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]
30.01.2019
Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]
29.10.2018
SW Research: 98% młodych Polaków robi zakupy w e-sklepach co najmniej raz na pół roku [raport]
28.10.2014
Nowa ustawa o prawach konsumenta a obowiązki informacyjne e-sklepów
20.10.2014
Jak budować zaufanie w m-commerce?
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]