
10.11.2022
Semcore uruchamia kolejny marketingowy projekt badawczy
10.11.2022
Semcore uruchamia kolejny marketingowy projekt badawczy
26.04.2016
K16 (Konsument 2016) największy w Polsce projekt trendwatchingowy
13.04.2015
IRCenter rozszerza swoją ofertę o badania neuromarketingowe z wykorzystaniem wiodących technologii
31.10.2014
OutdoorTrack – pasywność badania gwarantem najwyższej precyzji danych mediowych
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]