
17.04.2025
„Prosto inifinty”: współpraca na styku technologii i designu
17.04.2025
„Prosto inifinty”: współpraca na styku technologii i designu
01.04.2025
Znamy zwycięzców YouTube Works Awards 2024
13.03.2025
Konferencja IAB How To Wideo: kompleksowe spojrzenie na rynek wideo w Polsce [RELACJA]
06.03.2025
Reels w osobnej aplikacji? Instagram chce konkurować z TikTokiem
06.03.2025
Nominacje do YouTube Works Awards 2024 ogłoszone
15.01.2025
#InfluLAB Michalina Grzesiak: Czy influencerzy to poddani brand managerów i ich marek?
17.12.2024
Veo 2, Imagen 3 oraz Whisk: Google prezentuje nowe i ulepszone narzędzia AI do generowania wideo oraz obrazów
02.12.2024
Finał Black Sales Weeks w Komfort. Satysfakcjonujące zakończenie kampanii
07.11.2024
Dorota Bigo, Aleksandra Gawlas: Jak technologia może wpłynąć na efektywność kampanii na YouTube [PODCAST]
24.10.2024
„Nobody Cares”: Fiverr publikuje raport i w kampanii przypomina, że rezultaty korzystania z AI zależą od jej użytkowników
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu