25.04.2023
Debata: Hejt – niszczące zjawisko XXI wieku. Czy można się przed nim bronić?
25.04.2023
Debata: Hejt – niszczące zjawisko XXI wieku. Czy można się przed nim bronić?
26.10.2022
Mariusz Kozak i Sebastian Szarata: W social mediach, aby mieć dużo współprac, najbardziej opłaca się być neutralnym [podcast]
17.08.2022
Martyna Popiołek-Dębska (CCC): To do nas należy decyzja, którym influencerom będziemy ufać
04.08.2022
Kamila Cichocka: Dla kobiet nie ma usprawiedliwienia w przypadku kryzysów wizerunkowych (podcast „PR na backstage’u”)
23.07.2021
W Polsce funkcjonują obecnie 934 agencje public relations. Najnowsze wyniki badań rynku PR
25.05.2018
„Konsument 3.0” – Publicis Media partnerem nowych studiów na Wydziale Zarządzania UW
18.07.2017
Komunikacja korporacyjna – nowe studia podyplomowe na UW
03.06.2015
Uniwersytet Warszawski uruchomił sklep internetowy
21.11.2014
hyperCREW wygrywa przetarg UW na sklep internetowy
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero