07.08.2023
Ekstraklasa wypłaci klubom i PZPN 270 mln zł w sezonie 2023/24
07.08.2023
Ekstraklasa wypłaci klubom i PZPN 270 mln zł w sezonie 2023/24
28.07.2023
Ekstraklasa gra dalej z PKO Bankiem Polskim i marką LOTTO
27.09.2022
Fundacja Siepomaga została partnerem charytatywnym Ekstraklasy
14.09.2022
Spotkajmy się #NaStadionie – nowa kampania wizerunkowa Ekstraklasy
15.07.2022
Ekstraklasa i STIHL razem w sezonie 2022/2023
01.07.2022
4F i Raków Częstochowa od najbliższego sezonu zagrają w jednej drużynie
24.06.2022
Ekstraklasa SA oraz adidas prezentują nową piłkę PKO Bank Polski Ekstraklasy na sezon 2022/23
10.06.2022
Ruszył przetarg na prawa do emisji meczów Ekstraklasy
26.05.2022
endorfina events odpowiedzialna za produkcję 10. edycji Gali PKO BP Ekstraklasy
07.10.2021
Ekstraklasa rusza z procesem sprzedaży praw mediowych
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia