Pressroom Wyniki corocznego badania zaufania Edelman Trust Barometer 2021 – spadek zaufania do źródeł informacji i rosnąca rola biznesu 14.01.2021 Pressroom raport Zaufanie Edelman Trust Barometer Poleć FB TW IN 5 5 udostepnień 5 5 minut czytania
Pressroom Raport IAB Polska: pandemia COVID-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek 03.12.2020 Pressroom raport IAB Zaufanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Jak zachować równowagę między wizerunkiem, strategią biznesową a niezależnością poglądów? [badanie] 19.11.2020 Pressroom marka raport badanie Poleć FB TW IN 7 7 udostepnień 4 4 minuty czytania
Wywiad Prof. dr hab. Paweł Czarnecki: Dziennikarstwo to profesja podlegająca nieustającym zmianom, stojąca wciąż przed nowymi wyzwaniami i dylematami etycznymi 05.10.2020 Wywiad media Zaufanie Dziennikarstwo Poleć FB TW IN 264 264 udostepnienia 3 3 minuty czytania
Pressroom Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych [raport] 08.07.2020 Pressroom raport badanie konsumenci Poleć FB TW IN 2 2 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Pressroom Tylko jedna trzecia konsumentów ma zaufanie do marek, które kupuje 19.07.2019 Pressroom marka raport Edelman Poleć FB TW IN 14 14 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom Edelman Trust Barometer 2019: Coraz więcej oczekujemy od pracodawców [badanie] 23.01.2019 Pressroom badania Społeczeństwo Zaufanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Technologia Czym jest blockchain i jak może zmienić marketing? 19.06.2018 marketing reklama technologia Zaufanie Poleć FB TW IN 76 76 udostepnień 13 13 minut czytania
Pressroom Raport Edelman Trust Barometer* 2018: Bitwa o prawdę 24.01.2018 Pressroom badania Dane Edelman Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 3 3 minuty czytania
Marketing Nowe pole do zagospodarowania 21.11.2017 marketing marka CSR Trendy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Strategic Marketing Content marketing w czasach postprawdy 20.10.2017 marketing komunikacja Content Zaufanie Poleć FB TW IN 2 2 udostepnienia 7 7 minut czytania
Raport Ponad 50% odbiorców nie ma zaufania do influencerów, a niecała 1/3 dokonała zakupu pod ich wpływem - przedstawiamy wyniki badania NowegoMarketingu 03.10.2017 marketing raport reklama ankieta Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 7 7 minut czytania
Pressroom Głośne efekty cichego szeptania 31.05.2017 Pressroom marketing szeptany klient Zaufanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Wywiad Alicja Cybulska (Havas Media Group): Dla zaufania klienta ważne jest to czy marka jest liderem na rynku 16.03.2017 Wywiad badania konsumenci Zaufanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 6 6 minut czytania
Pressroom Polacy jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie – polska edycja badania Edelman Trust Barometer 2017 10.03.2017 Pressroom media Zaufanie Odbiorcy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Raport Wartość rynkowa marek Meaningful Brands jest wyższa o 206% 03.02.2017 raport ranking Havas Media Content Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania