
2 dni temu
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody według Polaków w 2025
2 dni temu
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody według Polaków w 2025
20.01.2022
Biznes jedyną instytucją godną zaufania – wyniki najnowszego badania zaufania Edelman Trust Barometer 2022
27.09.2021
Teads Global Pulse: Konsumenci z zaufaniem wracają do rzeczywistości po pandemii [badanie]
09.06.2021
Wkraczamy w erę cynizmu – to główny wniosek wynikający z raportu „Meaningful Brands 2021” Havasu
24.05.2021
Serce i rozum? 4 przykłady, które pozwolą lepiej zrozumieć motywacje zakupowe klientów
20.04.2021
Podcast: Komunikacja międzykulturowa w „nowej normalności”. Wywiad z Igą Machalewską
17.02.2021
Czy ufamy influencerom?
14.01.2021
Wyniki corocznego badania zaufania Edelman Trust Barometer 2021 – spadek zaufania do źródeł informacji i rosnąca rola biznesu
03.12.2020
Raport IAB Polska: pandemia COVID-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek
19.11.2020
Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Jak zachować równowagę między wizerunkiem, strategią biznesową a niezależnością poglądów? [badanie]
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]