Pressroom Biznes jedyną instytucją godną zaufania – wyniki najnowszego badania zaufania Edelman Trust Barometer 2022 20.01.2022 Pressroom Zaufanie instytucje publiczne Edelman Trust Barometer Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Teads Global Pulse: Konsumenci z zaufaniem wracają do rzeczywistości po pandemii [badanie] 27.09.2021 Pressroom podróże badania konsumenci Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Raport Wkraczamy w erę cynizmu – to główny wniosek wynikający z raportu „Meaningful Brands 2021” Havasu 09.06.2021 raport CSR Marki Zaufanie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Komunikacja Serce i rozum? 4 przykłady, które pozwolą lepiej zrozumieć motywacje zakupowe klientów 24.05.2021 komunikacja branding customer experience emocje Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Strategic Marketing Podcast: Komunikacja międzykulturowa w „nowej normalności”. Wywiad z Igą Machalewską 20.04.2021 praca questus Zaufanie Strategic marketing Poleć FB TW IN 7 7 minut czytania
Influencer marketing Czy ufamy influencerom? 17.02.2021 komunikacja Zaufanie Polacy influencerzy Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Wyniki corocznego badania zaufania Edelman Trust Barometer 2021 – spadek zaufania do źródeł informacji i rosnąca rola biznesu 14.01.2021 Pressroom raport Zaufanie Edelman Trust Barometer Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Raport IAB Polska: pandemia COVID-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek 03.12.2020 Pressroom raport IAB Zaufanie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Jak zachować równowagę między wizerunkiem, strategią biznesową a niezależnością poglądów? [badanie] 19.11.2020 Pressroom marka raport badanie Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Wywiad Prof. dr hab. Paweł Czarnecki: Dziennikarstwo to profesja podlegająca nieustającym zmianom, stojąca wciąż przed nowymi wyzwaniami i dylematami etycznymi 05.10.2020 Wywiad media Zaufanie Dziennikarstwo Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych [raport] 08.07.2020 Pressroom raport badanie konsumenci Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Tylko jedna trzecia konsumentów ma zaufanie do marek, które kupuje 19.07.2019 Pressroom marka raport Edelman Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Edelman Trust Barometer 2019: Coraz więcej oczekujemy od pracodawców [badanie] 23.01.2019 Pressroom badania Społeczeństwo Zaufanie Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Technologia Czym jest blockchain i jak może zmienić marketing? 19.06.2018 marketing reklama technologia Zaufanie Poleć FB TW IN 13 13 minut czytania
Pressroom Raport Edelman Trust Barometer* 2018: Bitwa o prawdę 24.01.2018 Pressroom badania Dane Edelman Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketing Nowe pole do zagospodarowania 21.11.2017 marketing marka CSR Trendy Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania