![UCE RESEARCH: W październiku w sklepach było drożej o 5,4% niż rok wcześniej [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/11/40616_l2-142x0-c-default.jpg)
15.11.2024
UCE RESEARCH: W październiku w sklepach było drożej o 5,4% niż rok wcześniej [BADANIE]
15.11.2024
UCE RESEARCH: W październiku w sklepach było drożej o 5,4% niż rok wcześniej [BADANIE]
13.08.2024
UCE RESEARCH i Uniwersytet WSB Merito: Ceny coraz bardziej rosną. W lipcu na sklepowych półkach było o 3,9 proc. drożej niż rok temu [RAPORT]
19.03.2024
Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów. Ponad 55% rodaków chce jej zaostrzenia [BADANIE]
05.03.2024
Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
29.09.2023
GfK– An NIQ Company: wrzesień pod znakiem stabilnych nastrojów konsumenckich
12.06.2023
Carrefour tworzy w swoich sklepach Strefy Niskich Cen z najtańszymi produktami w każdej kategorii
24.04.2023
W Lidl Polska ceny zawsze aktualne – sieć wdraża system elektronicznych oznaczeń cenowych
29.08.2022
Sieci supermarketów nie chcą sprzedawać produktów Danone. Przyczyną zawrotne podwyżki cen
26.04.2022
42% Polaków zwraca uwagę na ceny bardziej niż przed pandemią
21.01.2022
Kaufland obniży ceny ponad 15 tys. produktów. Sieć przygotowuje się na nowelizację ustawy o podatku VAT
dzisiaj
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]