
02.07.2025
„Wakacje jednego dnia”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich walczy z letnią samotnością i wykluczeniem seniorów
02.07.2025
„Wakacje jednego dnia”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich walczy z letnią samotnością i wykluczeniem seniorów
30.05.2025
„Give Us The Finger”: Oura pokazuje środkowy palec ageizmowi w reklamie
29.05.2025
„Stolik dla dwojga przeciwko samotności”: przyjdź do restauracji z seniorem i zapłać mniej
28.05.2025
Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]
25.03.2025
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich: pomóż samotnym seniorom przeżyć radosne Święta Wielkanocne
27.02.2025
#OdKulis: Fundacja Projekt Starsi w kampanii „Wolni od dyskryminacji” zachęca do walki z ageizmem
20.02.2025
„Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”: kampania, która przekonuje, że pasja nie ma granicy wieku
28.01.2025
„Strefa Wolna Od Stereotypów”: 72-letnia Gosia zmienia zasady gry w sieci siłowni Xtreme Fitness Gyms
22.01.2025
Współcześni seniorzy w reklamie i w życiu [KOMENTARZ]
21.01.2025
Niestereotypowi seniorzy w kampaniach reklamowych [PRZEGLĄD]
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu