3 dni temu
Różowy Październik w rytmie jogi – marka Kinderkraft łączy CSR z angażującym doświadczeniem konsumenckim
3 dni temu
Różowy Październik w rytmie jogi – marka Kinderkraft łączy CSR z angażującym doświadczeniem konsumenckim
17.09.2025
BLIK i Rak’n’Roll: kampania, która pokazuje, jak technologia może wspierać dobro
17.10.2024
„ME, MYSELF & TOUCH”: Kożuchowska, Hamkało, Ryskala i inne celebrytki nawołują do samobadania piersi z okazji Pink October
04.12.2023
Męskie Spotkanie o męskim zdrowiu. Recman we współpracy z Fundacją Rak’n’Roll
13.11.2023
Rusza kolejna odsłona kampanii Dzień na U Fundacji Rak’n’Roll
12.10.2023
TUUGETHER Against Breast Cancer, czyli wspólna kampania edukacyjna TATUUM X RAK’N’ROLL
25.07.2023
Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę – Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią
24.07.2023
Polska marka modowa wspiera Fundację Rak’n’Roll
15.11.2022
Jak marki i organizacje walczą z rakiem? Przegląd kampanii
17.10.2022
Warszawska Syrenka zastępuje fryzjerkę i pogodynkę. Spot z Aleksandrą Hamkało promuje akcję „Weź Dzień na U”
wczoraj
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
wczoraj
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
2 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
2 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
3 dni temu
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025