
17.12.2021
Podcast: Shockvertising i aktywizm marek. Wywiad z Jackiem Kotarbińskim
17.12.2021
Podcast: Shockvertising i aktywizm marek. Wywiad z Jackiem Kotarbińskim
26.04.2021
Dlaczego powinniśmy opowiadać historie? Dlatego, że zapamiętujemy je 22 razy chętniej niż fakty
20.09.2019
Mag, kochanka, a czemu nie błazen? Czego marki boją się w archetypie błazna?
24.05.2019
Jak mamy zawojowały marketing?
28.06.2016
Archetyp marki w polskim eCommerce
06.08.2015
Marki YOLO, czyli o archetypie błazna
13.05.2015
Zrozum i wykorzystaj siłę archetypów w marketingu
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu