09.10.2025
#NMInsights: Czekolada drożeje, konsumpcja spada – 5. edycja raportu Wedla rzuca światło na słodką branżę
09.10.2025
#NMInsights: Czekolada drożeje, konsumpcja spada – 5. edycja raportu Wedla rzuca światło na słodką branżę
29.09.2025
„Daj im szansę”: akcja E.Wedel i Pyszne.pl przeciw marnowaniu jedzenia
17.03.2025
„Podaruj na każdą okazję”: Ptasie Mleczko® z kontekstową kampanią OOH i DOOH
21.01.2025
Marki na przełomie 2024/2025: E.Wedel
09.12.2024
Robert Zydel (muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel): Jako dziecko nie lubiłem czekolady [WYWIAD]
12.11.2024
Gatta i E.Wedel stworzyły kolekcję inspirowaną czekoladą
28.10.2024
„Z przyjemnością dla przyszłości”: raport zrównoważonego rozwoju firmy E.Wedel
28.08.2023
Wystartowała Wielka kampania kultowych wafli WW marki E.Wedel
31.03.2023
E.Wedel i OnlyBio łączą siły. Powstały kosmetyki inspirowane słodyczami
23.03.2023
E.Wedel wprowadza nowe opakowania czekolad
wczoraj
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
wczoraj
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
2 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
2 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
3 dni temu
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025